torsdag 23 september 2010

Idag är det dag 32....

32 dagar utan en endaste godisbit eller chokladbit. Det ni! :) Fast ska sanningen fram.... så har jag ätit lite chips, lite nötter, lite glass och några bitar tårta. Men godiset har jag faktiskt klarat. Känns så skönt! Märks det på måtten? Hmm... vågen är minus 3,5 kg och det är väl okej. Kanske bättre för mig att ta det lite långsamt och kanske faktiskt lyckas hålla vikten denna gången?
Och så var det där med träningen... Denna veckan har det inte blivit ett smack. Jobbet har dominerat och väl hemma så har jag haft noll ork (eller tid). Oh well.

Ikväll har jag en sådandär fixa-hemma kväll... tvätta, diska, måla naglarna :) Kollar idol just nu och det är alltid lika kul. Men är inte polisen från norr lite toooo much?

Och imorgon är det äntligen fredag... herreguuud va jag ska sova på lördag! Imorgon kväll väntar fredagsmys hos Staffan och hans familj (Whisky o Limoncello är utlovat, naaam!), lördag tjejmiddag hos en härlig vän som det var alldeles för längesen sist jag träffade och på söndag kommer Jessica och hennes mamma hit på lunch. Jo, men detta kommer bli en bra helg! :) Jag tänkte även försöka hinna sy lite, är sååå sugen på att komma igång med mitt projekt.

Dags att hämta tvätten...puh
Plufsekramen
Petra

P.S Extra stark rosenrot ingår numera i min diet och vet i tusan om det inte har hjälpt lite? Känner mig lite gladare och lite piggare idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar