tisdag 21 september 2010

Solen har visat sig idag....

... både ute och faktiskt lite även i mitt sinne...
Helt underbart att solen har visat sig hela dagen! Kan knappt tro det är sant. Började dagen med en härlig cappucino från Le Pain Francaise, nam! Väl på jobbet så körde det igång i 180. Eller till och med 190.... den där cappucinon var välbehövlig. Trots väldigt högt tempo och stressnivå så unnade jag och Staffan oss en lunch på stan. Snacka om energipåfyllning. Härligt samtal med italiensk musik i bakgrunden, jättegod mat (fiskgryta med musslor och saffran), sol ute (japp, jag tjatar...), kaffe på maten. Det gjorde gott för själen. Och fina Lisa var underbar på eftermiddagen, tack Lisa för all din peppning idag! Det värmde massa gott. Senare på eftermiddagen stötte jag ihop med en kollega som jag inte ser så ofta och det var också så härligt att bara få stå och snicksnacka om allt och inget. Dagen blev lång på jobbet, kom inte därifrån förrän vid 19....
Ikväll har jag varit på spontanmiddag med världens bästa Niklas o Johan. Hemgjorda thailändska vårrullar stod på menyn och herreguuuuuuud va gott det var. Massa kärlek! Och det var så skönt att bara vara...

Snälla högre makter... gör så att det blir en bra dag imorgon igen.

Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar