torsdag 14 oktober 2010

TV-kändis?


Jahapp. Hög pinsamhetsfaktor! Är tydligen med i kvällens upplaga av SOS Västkust.... Det var ett tv-team  som filmade på det stället vi var på på midsommar... och SJÄLVKLART lyckades jag hamna i bild. Pinsamt. Det som inte syns på bilden är att det är en 1000-lapp jag står o viftar med (jag hittade en 1000-lapp...). Jepp, ännu mer pinsamt. Som om att jag vore någon stekare....puh!

Annars... ja vad ska man säga? Jag är sjukt trött hela tiden och känner att en dos av energi skulle vara varmt välkommet. Ikväll har jag haft en riktig myskväll med Niklas och världens finaste Malte. Massa gos helt enkelt :) Jag tror mina oxytocin-nivåer höjdes rejält vilket var välbehövligt.

Nu är det dags för sova och det ska verkligen bli helt underbart!

Ha det toppen
Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar