tisdag 2 november 2010

Hur mycket kan det regna egentligen?

Herreguuuuuuud va det regnar idag! Helt crazy! Och jag kan ju knappast påstå att energin flödar från mig dagar som denna.... Helt kolsvart vid 17 idag, kändes som att det var mitt i natten...
Hur motiverande är en sådanhär prognos? Kom igen!
3 til 9-døgnsudsigt

Men som tur är... så får jag snart njuta av det här istället :)
3 til 9-døgnsudsigt

Så här glad blir jag av sådana väderprognoser :)
(blixten var lite väääl stark, men glad är jag i alla fall ;) )

Jag var på stan idag efter jobbet, måste säga att jag blev lite väl överraskad av att se allt julpynt redan... Och ännu konstigare känsla (men dock en hoppfull känsla) var den som infann sig när jag i en skoaffär frågade om de får in mer stövlar i höst och svaret var "nej, nästa leverans som kommer är vår-skor" Vår-skor? Hallå, det är 2 november! Men som sagt, det gav mig hopp :)

Nu ska jag dejta John Blund.
Ha det bäst

Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar