lördag 13 november 2010

Sjuuuuuk....

Ojojoj va jag känner mig ynklig :( Jag har fått någon baskelusk som har slagit ut min mage totalt. Jag brukar ju skämta om sådant här och säga "ja, diet light, hade varit välkommet". Jag ångrar mig! Tar tillbaka alla sådana skämt. (Även om diet light effekten är trevlig just nu, min mage är platt som bara den :) )

Jag har precis fått i mig en hög med mediciner, antibiotika, magsmärtsdämpande, febernedsättande samt ett mineralpulver som är bra för magen tydligen. Och visst är det hög humornivå att döpa en medicin för orolig mage till OREDA! Hahaha!

Trots min ynklighet har jag vid något väldigt svagt tillfälle lovat att jag ska möta upp en av mina leverantörer och gå på en show ikväll. Det ska bli jättekul verkligen , men håll alla tummar för att magen lugnar ner sig.
Hit ska vi ikväll: http://www.siamniramit.com/

Ha det gott
Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar