söndag 23 januari 2011

Handen på rumpan - Hej

Oj va jag har skrattat i helgen! Och hur många poserade vi inte som Maria Montazami i fredags på firmafesten? En miljard kanske? "Handen på rumpan - hej". Kolla in länken, precis i slutet så får du se originalet:
http://www.youtube.com/watch?v=kSp4OshteHg
Jättekul!

Helgen har varit sååå bra! I fredags var det som sagt firmafest, riktigt riktigt skoj. Självklart med efterföljande efterfest (jättekul o smart idé just då, inte lika smart igår... liiiite seg :)). Middag hos finaste Axel och Fredrik igårkväll. Idag har jag varit hos familjen Ringström och myst, superhärligt att se dem igen. Efter det åkte jag till Linda o Fredrik o träffade dem + hela familjen Kedem.Snacka om att få energi! Vilka härliga människor!  Och vips så var det söndagkväll. En fin helg verkligen. Jag är såååå tacksam över alla underbara människor som finns i mitt liv! Kärlek!

Här kommer lite bilder från helgen:

Först lite bilder från festen.....

Kärlek att Axel o Fredrik hade köpt Ramlösa Citron till mig...
 Grymt god mjölkchokladkladkaka...

Fika söndag...
 Handen på rumpan - Hej!


O nu är det väl dags att sova...
Ha det bäst!
Plufeskram
Petra

P.S Flest kalorier i helgen vinner, och jag tror jag är överlägsen vinnare! Nya tag imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar