måndag 10 januari 2011

Måndag. Slut på semestern. Kallt. Blött. Pulverdiet. Jippi...

Ja, man får ju verkligen anstränga sig för att hitta energi dagar som denna...

Det var faktiskt kul att komma tillbaka till jobbet idag och träffa alla. Helt klart. Och det är skönt med rutiner igen. Faktiskt. Men... det vore ju lögn och säga att jag inte var sugen på soffan på eftermiddagen... Nu vet jag ju inte hur det gick i serierna som jag hann börja följa under lediga veckan förra veckan. Oh well. I-landsproblem ;)

Jag har varit på Body Combat ikväll. Grymt jobbigt! Och fantastiskt kul! Men, energinivån i kroppen...ojojoj... Japp, ren vilja var receptet ikväll för att orka.

Vad har annars hänt denna januarimåndag? Hmm... jo, jag vann en auktion på Lauritz.com ikväll :) Det var skoj, ropade hem bestick som jag samlar på. Riktigt bra pris så jag är nöjd :)

Nu ska jag nog påbörja "göra-mig-redo-för-sängen" proceduren... kunde ju såklart inte somna inatt så det måste det bli ändring på inatt. Hoppas jag.

Ha det bäst
Plufsekramen
Petra

P.S 9:e dagen på pulver idag... 5 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar