söndag 9 januari 2011

Nu har det gått en vecka...

Tänk, en vecka har redan gått! En vecka på pulver. En vecka till. Sen är det no more pulver! :) YES!
Resultat är ju alltid trevligt och motiverande och denna vecka har gett resultat, YES igen!
-5.9 kg på vågen
-5 cm på midjan
-3 cm på rumpan
-1 cm på lår
-1 cm på överarm
Me like! Och mer ska det bli. Yes!

Dagen har varit finfin tycker jag. En liten liten shoppingrunda på stan (har ju egentligen shoppingförbud denna månad, men "behövde" verkligen en ny mascara) och en mycket mysig o trevlig fika (jepp, slät kopp kaffe) med Jessica och Gerdisen. Så mycket energi och peppning de gav mig! Underbara människor!

Nu sitter jag och tittar med ett öga på "My big fat diet show! på TV3. Väldigt intressant program om hur bland annat mataffärer "lurar" oss att köpa onyttigheter. Hmm... ska definitivt lyssna och lära. Tänk vilket problem det är med övervikt i västvärlden! Nej, tänk om västvärldens ideal var som i Brasilien istället: Ju större rumpa, dessto vackrare anses du vara. Ojojojoj va snygg jag skulle vara! Hahaha!

Ha en gosig forstättning på söndagkvällen!
Plufsekram
Petra

P.S Imorgon är det dags för jobb igen... kommer jag överleva??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar