måndag 3 januari 2011

Vad är det som låter....kurr kurr kurr...

Jo, det är ju min mage! Herreguuuud va den låter! Jag är inte jättehungrig, mest väldigt sugen på nåt gott... Men magen är uppenbarligen tom eftersom den tok-låter.

Dagen har varit helt okej. Det är verkligen så underbart skönt att vara ledig. Jag har faktiskt bara gått runt här hemma o skrotat, rensat ut en massor från skåp och lådor, färgat håret, vilat på soffan osv. Jätteskönt! Lite duktig har jag varit också, har faktiskt tränat "hemma-programmet" som min PT gjorde till mig i höstas. Oj va tungt det var...
Nu ikväll har vi haft filmkväll här, första delen i Gudfadern triologin avklarad. Riktigt bra!

Imorgon väntar ett pass Zumba... ska bli superskoj att testa!

Sov gott
Plufsekramen
Petra

P.S Testade ny smaksättning på Xtravaganza soppan idag; Dill. Kan faktiskt rekommenderas :)

1 kommentar:

  1. Zumba-bumba it is, ser fram emot detta äventyr :)

    SvaraRadera