tisdag 11 januari 2011

Vart tog dagen vägen?

Är klockan redan 21?? Va hände med denna dagen? Den har verkligen gått i raketfart! Puh!

Jag var så nöjd att jag somnade ordentligt igårkväll, jag har ju haft några kvällar när jag inte kunnat somna. Men tji fick jag, 0230 - pling! Klarvaken! Och kunde bara inte somna om. Gissa hur frustrureande det var på en skala? Jag tror att det pulvret som ligger bakom sömnbristen faktiskt. Kroppen kanske är hungrig (undermedvetet-känner ju ingen hunger längre) och vaknar/kan inte somna pga det? Tjoho att det bara är 4 (!!) dagar kvar!

Tänk att det kan vara sån längtan efter att få tugga igen... få känna konsistens... mmm! Jag är så enormt imponerad av min vän och kollega Maria som har börjat på pulver igen efter ett juluppehåll. Förra gången klarade hon 8 (!!!) veckor! Tänk, 8 veckor på pulver! 56 dagar! Det är respekt! Snacka om vilja! Och Maria, läser du detta, jag stöttar dig 110%! Du kommer gå i mål nu! Go Go Go!

Och jag ska definitivt gå i mål denna gången också. Jag VÄGRAR som sagt vara med på syrrans bröllopsfoton i juli och se ut som en barbamamma. No way.

Imorgon väntar viktigt möte på jobbet så håll alla tummar att sömnen är perfekt inatt...

Ha det bäst
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar