tisdag 4 januari 2011

Zumba - shake shake shake!

Så skoj det var med Zumba! Visst, jag hängde absolut inte med emellanåt, men va gjorde det? Jag hade superskoj! Och det kommer definitivt bli mer Zumba. Yes! Energinivån var väl knappast på topp, men glädjen från passet gjorde att jag orkade.

Det är dag 3 idag på Xtravaganza pulver. Puh. Dag 3! Den berömda och efterlängtade ketos-fasen är här, yes yes yes! Nu bränns det fett! 20 kg bort till den 3 juli ska det bli. Det ska gå!

Jag har hittat en jättebra amerikansk sida där man kan fylla i träning, mat, hitta recept, fylla i sin vikt o få snygga grafer osv osv. Spana in: http://www.sparkpeople.com/ Lite rörig i början, men ge den några klick så löser det sig.

Nu ska jag kura upp mig i soffan med en stor kopp te, är sååå frusen just nu. (Inbillar mig att det är kroppen som bränner mitt äckel-fett :) )

Ha det bäst
Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar