onsdag 16 februari 2011

Ännu en härlig dag!

Så var det ännu en härlig dag! Alla människor borde få komma hit och jobba (ja, eller bara vara) i februari. Vilken energikick detta är! Och så mycket jag lär mig och får nya insikter om hur saker och ting fungerar här på kontoret. Snacka om kulturskillnader! Ja, såklart. Konstigt vore ju annars.

Här kommer lite bilder :)

Khanttha mumsar på Pad Thai:
 Jag mumsar på Pad Thai....

 Khanittha handlar frukt utanför kontoret vid skiftöverlämningen...
 Man kan köpa allt möjligt utanför fabriken kl 15 när det är skiftöverlämningen, allt från lotter till frukt till grillspett till grillad fisk... ja you name it


Fast det här var godare :) Ramen nudlar med japansk kyckling. Naaaam!

Dagens fundering: Jag undrar om träningen här börjar ge resultat? Inte en enda kommentar om min vikt idag :) Fantastiska framsteg :) För att vara på säkra sidan att jag inte går ner föööör mycket i vikt (som om det vore en risk... hahaha ;) ) så unnar jag mig en iskall Singha nu och lite nötter. Så mums!

Ha det bäst!
Plufsekram
Petra

P.S Nöjd är jag över att jag även idag har tränat. 1000 meter simning blev det idag oxå :)

2 kommentarer:

  1. Vad fin och fräsch du ser ut raringen! :) Kul att se dig, även om det "bara" är på bild. Sola och bada för mig med. Kramar i massor från kalla Nord och Maria

    SvaraRadera
  2. johan singharat borner17 februari 2011 kl. 15:32

    hej petra!
    guuud vad hjärteskärande det är att se bilder från platser man gärna vill vara på! men snart är det min tur!
    all kaerlighed till dig och krama khanittha!

    "they're twistin' the night away....lallallaaa"

    SvaraRadera