onsdag 23 februari 2011

Is i ölen?

Japp, vi var tre stycken som satt med hakan långt nere när servitrisen hällde is i ölen ikväll. IS I ÖLEN?? Oj! Den var ny..... Jaja, gott var det i alla fall :)


Idag var det två killar från fabriken i Tjeckien som var på besök här i fabriken. Och jag blev deras "guide" i området här ikväll. Vi var på Paradise Park bland annat och åt en superduper god middag. Vi åt såå god thaimat. Vi beställde säkert 10 olika rätter, öl, juice osv, till det facila priset av 960 Baht. För 3 personer. Det är typ 200 kronor... Så galet billigt!

Ikväll efter jobbet, innan jag träffade tjeckerna, tog jag tag i mig själv och släpade mig ner på gymmet. 30 minuter intervallträning på löpbandet. Galet jobbigt! Men, jag gjorde det. Och nu efteråt känns det såklart jättebra.

Imorgon ska jag iväg på leverantörsbesök så nu är det verkligen dags att sussa

Ha det bäst!
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar