tisdag 15 februari 2011

Mörbultad....

Ojojoj! Idag har jag upplevt något annorlunda... En thai-kvinna gåendes på mig... det var visst en del i massagen som jag var på nu ikväll. Jepp, annorlunda. En timmes rygg, nacke och huvudmassage stod på agendan ikväll, faktiskt är det riktigt skönt nu efteråt. Men det ska erkännas, stundtals undrade jag va tusan jag hade gett mig inpå... och dessutom betalar för! :) Herrejäklar vilka nypor hon hade!

Dagen har varit jättebra även idag. Jag kommer på mig själv att gå runt med ett stort leende hela tiden :) Alla är ju så vänliga här och vädret säger jag bara. Detta väder! VÄRME! SOOOOOL! Ja, okej, i morse ösregnade det och åskade som aldrig förr, men det försvann vid 11 tiden igen. Men undantag förmiddagen så är det ju så underbart här! Idag när jag kom hem från jobbet strax efter 18 så tänkte jag egentligen bara ta det manana, men va tusan tänkte jag direkt efter. Skärpning Petra! På med bikinin och ner i poolen. Simmade 1000 meter och det känns så bra att jag gjorde det trots att jag egentligen inte tänkt att träna idag. Jag har helt galen träningsvärk i mina vader, vet inte vad det är som hänt, men jag ser ut som en riktigt gammal tant när jag promenerar runt... vaggar fram liksom... snyggt Petra, snyggt! Not ;)

Och självklart har det kommenterats om vikten idag igen. Kom igen liksom! Snart börjar jag kommentera deras längd. Ha! Här kommer dagens viktkommentar; det utspelar sig i matsalen när vi ska köpa frukt efter maten: "Hahaha Petra! More food? Did you check your weight before coming to Thailand?" Men ooooh! Ge er!

Jag hade velat lägga upp bilder idag, men just den funktionen verkar funka sådär idag... Återkommer :)

Ha det bäst!
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar