söndag 20 februari 2011

Söndagsslö....

Vilken slö söndag... Alldeles precis vad jag ville ha.
Massa timmar vid poolen (oh my gosh va min panna + näsa är rödfärgade numera...går över till imorgon hoppas jag)
Simmat 1500 meter - klapp på axeln till mig
Sovit i skuggan
Slöat lite till
Läst massor
Ikväll middag på en "amerikansk" restaurang på Seacon Square. Njaaa blev betyget till den restaurangen
Shoppat lite
Promenixat runt i kvarteret runt hotellet
Ja, som ni läser, en riktigt skön o slö söndag

Självklart lite bilder från dagen:

Lunch vid poolen - spicy beef salad med sticky rice. Jummy!
 Jag har läst massor idag, läste färdigt Marian Keyes - Oväntat besök på Star Street. Helt OK - 3a i betyg
 Dagens shoppingfynd. 2 hattar = 600 baht (150kr), 2 sjalar = 200 baht (50 kr), 2 armband = 300 baht (75 kr). Me like. Kan se mig själv i stråhatten till vänster när jag sitter på terassen i Italien i sommar. Den vita hatten kan nog få bli hatten på syrrans bröllop i sommar.

Nu ska jag se söndagsfilm här. Det finns en filmkanal här, HBO Asia, som inte är dubbad. Jippi! Ikväll visas couple's retreat. Om jag inte missminner mig så kan jag ha sett den innan...hmm...

Ha det bäst!
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar