måndag 7 mars 2011

Är det redan kväll?

Oj va snabbt denna dagen har gått! Vips så var det kväll igen liksom... galet.
Jag är grymt nöjd över att jag även idag gick upp tidigare och pustade mig genom ett träningspass på löpbandet. Puh! Imorgon blir det inte någon sådan rivstart, har haft ont i höften ikväll... skumt!
Dagen fortsatte med att jag hittade ett äckel-hårstrå i omeletten på frukosten... urk urk urk! Aptiten försvann illa kvickt vill jag lova. Urk igen!
På kontoret flöt allt på som det ska, inga konstigheter eller extravaganta missförstånd :)
Efter jobbet åkte jag och Anita in till Bangkok city och beställde kläder. Ja ja ja! Eller, jag kanske inte ska ropa hej förräns jag har sett resultatet. Hur som helst, jag har beställt kavaj, byxa och kjol hos Staffans favoritskräddare. Det ska verkligen bli jätteroligt att se resultatet! Jo, visst tusan blev det i svart! Det var nära nära att det blev grafitgrått, men varför chansa? :) På onsdag ska vi dit igen och prova. Kuuuul!
Nöjda med våra beställningar gick vi vidare för middag. Och även denna måltid visade sig innehålla små överraskningar... Helt plötsligt kryper det en kackerlacka över bordet! Jag döööööör! Så jäkla äckligt!
Håll tummarna för att morgondagens matäventyr inte innehåller varken hårstrån eller kryp... urk säger jag bara!

Nu är det dags för John Blund. Superdupertrött!

Ha det bäst!
Plufsekram från ett väldigt varmt Bangkok
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar