torsdag 17 mars 2011

Bangkok - over and out

Jahapp. This is it. Sista kvällen i Bangkok... Jag kan knappast fatta att det har gått 5 veckor redan. Vad hände? 5!!! veckor! Men ojojoj va bra jag har haft det. Så många härliga minnen jag har med mig härifrån. Alltfrån rida elefant, till "Stir it up" på Koh Samet, sol, bad, shopping, väldigt roliga människor osv osv osv. Och såklart, sist men inte minst, va bra jag har haft det på jobbet! Det har gett mig så oerhört mycket!

Och nu är det sista kvällen. Jag har så många blandade känslor... jag gillar livet här på många sätt, värmen gör mig riktigt gott, maten, folket osv. Men, det ska också bli skönt att komma hem. Så klart! Tänk bara att få föra ett normalt samtal utan att behöva svara på frågan "You like spicy food"? :) Som tur är så är det massa roliga saker att se fram emot där hemma. Och tänk, nu är snart våren på väg (hoppas jag!). Så visst tusan ska det bli skönt att komma hem.

Intalar jag mig.
Igen.
Igen.
Och igen.
....

Dagen har varit toppenbra! Först jobb såklart. Efter det var jag iväg och tog bort mina älskade lösögonfransar. Glammigheten i livet sänktes med flera snäpp... (och va ont det gjorde att ta bort dem!). Fot massage efter det. Grand Finale var på en av favvisrestaurangerna här i BKK; Face på Sukhumvit soi 38. Underbart ställe! Tack än en gång världens bästa Staffan att du har tipsat om detta underbara ställe!

Så klart kommer lite bilder från dagen:

Middagen började vi med att chilla med varsin drink...
 Resten av tjejgänget... 

Jahapp. This is it.
Jag säger Over and Out Bangkok
Hej Göteborg!

Ha det bäst
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar