söndag 6 mars 2011

Skön Söndag

Oj vilken härlig söndag det har varit! Ja ja ja! Älskar sådana här dagar!

Jag började dagen med 5 km på löpbandet, japp, sjukt jobbigt. Men jag gjorde det. Puh!
Frukost med Anki efter det.
Poolen och solen mellan 10 - 15, inklusive lunch i skuggan (jag har bränt mig på ryggen, aj aj! )
Dusch och lite fix
Shopping
Fika med Anki på Seacon Square
Ytterligare lite shopping
Vinkat av Anki som åker vidare på sin Asien turne
Vid 19 mötte jag upp 4 kollegor som landade nu på em
Ett glas vin i baren på hotellet med kollegorna
Promenad till Paradise Park
Jättekul middag där med massa flams o skratt
Drink i baren på hotellet
Och nu tillbaka på hotellrummet

Sååå underbar dag! Snacka om att fylla på energiförrådet!

Nu är det dags för sussa.
Ha det bäst!
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar