tisdag 24 augusti 2010

Herrejistanes, vem sa att det var OK för hösten att komma redan nu??

Okej, jag fattar att det går mot höst. Men seriöst! Vädret behöver väl inte köra November-fasoner för det? Mega-regn och stormvindar?? What? Nej tack! Nu vill jag emigrera. Ge mig soooool!

Idag har varit en finfin dag i övrigt, är fortfarande inne i mjukstart-efter-semester-tänket och låter mig inte stressas upp i onödan. Hoppas att jag överlever veckan :) Ikväll har jag varit iväg och träffat två tjejer från gymnasieklassen, så himla kul! Malin o Sara, ni gav mig energi! Tack! Vi planerar att ha en återträff med gymnasieklassen, hoppas alla vill komma :) Undrar just hur det kommer bli att träffa alla efter nästan 15 år? (Förtydligande så har många år gått, men jag är fortfarande 23 år ;) )

Vad gäller mat o träning, det är ju dag 2/100 idag, så har det gått OK. Middagen ikväll var pasta (som var jättegod), och det är ju inte direkt det bästa ur kolhydratsynpunkt om man säger så. Men i övrigt har det gått bra. Lite godissug på eftermiddagen men en smoothie räddade mig från en dipp. Tyvärr har jag inte hunnit med någon träning :(
Men för att klappa mig själv på axeln: Inga onyttigheter (godis, chips eller ngt sådant) överhuvudtaget på 2 dagar. Känns fint!

Och jepp, idag har jag mätt mig... kommer såklart inte skriva några exakta siffror här, men vi kan väl säga som så att det finns att jobba på...Oh my va jag har svullat på mig i sommar! Usch o fy o usch!

Nu ska jag gå o lägga mig, är superdupertrött!

Skrivs imorgon
Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar