måndag 30 augusti 2010

Home sweet home...

Oj va skönt det är att va hemma igen. John Blund kom o knackade på dörren igår, men icke att han ville stanna. Kan knappast säga att jag känner mig utvilad. Kunde INTE somna. Jobbigt!
Så nu ska det strax bli sömn i min alldeles egna gosiga säng. Me like!
Dagen har trots obefintlig sömn varit bra. Intressant möte måste jag säga. Och ur ett kaloriperspektiv så tog jag inte en endaste chokladbit, inga kakor, nada. Känns skönt! Det är ju trots allt redan dag 8 (!!) i min 100 dagars kampanj. Sallad till lunch och sallad på flygplatsen ikväll. Helt OK.

Jag lovade bilder från helgen så här kommer del 1, fredagen (endast några av rätterna... får helt enkelt inte till det med bilduppladdningen i bloggen, därför saknas det en del..)
Jepp, en fredag som slutade lite galnare än den började.....
Precis som det ska va :)

Nu ska jag sova. Ha det bäst!
Plufsekramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar