söndag 19 september 2010

Söndagkväll....

Idag har jag verkligen varit såååå slö. Kanske inte konstigt med tanke på hur de senaste dagarna varit... Kräftskiva med jobbet i torsdags på Tjörn (mycket dans o en hel del vin....), supertrevlig middag hos Jessica o hennes mamma i fredags (vilka fantastiska o underbara människor de är!) , Fredriks 35årsfest igår med mycket dans o en hel del vin.. . Ja, sömnbehovet tog ut sin rätt idag helt enkelt. Soffan var skön :) Och självklart har jag ju såklart varit o röstat idag. Spännande det ska bli och se hur det går!

Dagens höjdpunkt i min slöa tillvaro har varit ett härligt samtal med världens bästaste Sonja. Ooooh att det ska vara så långt till Israel...

Och som vanligt så mår jag rent ut sagt skit över hösten. Vet i tusan vad det är med mig i år alltså... Tycker det är jättejobbigt och gör verkligen allt för att det ska kännas bättre... men det är svårt... Jag har letat upp ett tyg + mönster som ska bli en klänning till mitt gudbarn Alma som fyller 2 år snart. Pyssel vid symaskinen brukar ju få igång mina "må-bra-vibes", så får se om det funkar.

Maten de senaste dagarna har varit i det mesta laget... dock så håller jag mig undan från godiset fortfarande. Jag smakade faktiskt några chips igår på Fredriks fest och oh my va gott det var. Men jag höll mig att bara äta några stycken och det kändes så bra. Och i godisskålen låg det dumle lakrits... mitt absoluta favoritgodis... Men smarta jag såg till att mina kompisar åt dumlekolorna och andades på mig, då slapp jag ju få i mig alla kalorierna. Smart va? :)

Nej, om jag ska ta o vila lite igen kanske...:)
Plufsekramen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar