söndag 27 mars 2011

Kan inte fatta.... söndagkväll redan?

Jahapp, söndagkväll redan? Herreguuuud va helgen har gått fort!

Ni kanske läste GP igår och läste denna notis? Oj, någon som glömt popcorn på spisen? Oj va det måste luktat för jäääävligt i hela trapphuset (brandrök!)! Och vilken underbart omtänksam människa som har ringt räddningstjänsten (efter att ha ringt på hos alla grannar och alla inte öppnat...)


Och personen som ringde räddningstjänsten var ju såklart finaste Jessican!
Det kändes liiiiiiiiiite onödigt att räddningstjänsten skickade 2 stegbilar och en ambulans... nåväl, det kunde ju lika gärna varit någon som faktiskt somnat från brand...

Vi som bara skulle ha en lugn och mysig skaldjurskväll....

Några glas skumpa senare och efter ivrigt påhejande från vänner som var på Incontro... ja, vi blev så partysugna jag och Jessica :) Och några timmar senare så var det discodans 100% och sååååå himla kul! Helt oväntad vändning på kvällen, och som alltid när jag träffar Jessica och Gerdisen så är det skratt och glada miner hela tiden. Underbara människor verkligen!

Idag har vi haft en skön söndag. Vi har varit på brunch på Skårs Gård och som alltid var det ju jättegott. Våfflorna var ljuvliga idag! Och japp, jag har nog fått i mig flera dagars kalorier... Men, gott var det! :)
Efter Skårs Gård åkte vi till Ikea och till EM. Självklart köpte jag värmeljus och servetter på Ikea! :) Kan man åka till Ikea utan att komma hem med servetter? Egentligen var det ju ett soffbord jag var på jakt efter... Jaja :) Får bli en annan gång.

Nu är det mystid i soffan som gäller. Jag har ett bar underbara nya mjukisar som jag känner att jag skulle kunna bo i resten av mitt liv. Knallturkosa Haremsbyxor från Thailand :) Ja, ni hör ju själva, uuuuunderbart!

Ha en härlig fortsättning på söndagskvällen
Plufsekram
Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar