lördag 8 januari 2011

Regnet det bara öser ner

Herregud vilket s**t-väder det är idag! Regn regn regn. Totalt omotiverande. Vill iväg till värmen. Eller i alla fall någonstans där det är ljust... Trots mina agg mot det här vädret så lyckades jag ta mig iväg på förmiddagen till ett härligt Zumba-pass. Det var sååå himla roligt! Jättekul! Längtar redan till nästa pass. Kanske inte är det allra bästa att träna när det är pulver som står på menyn, kan ju inte påstå att musklerna är fulla med energi direkt. Så det är ren vilja som gäller. 1 vecka kvar på pulver....ska gå. Ska gå. SKA GÅ.

Förutom träningspasset har det inte varit många knop idag. Hoppas på en mer givande dag imorgon :)

Strax dags för middagssoppan. Hmm... undrar vad jag ska piffa den med idag? Lite dill kanske?

Ha det gott o ta något mumsigt att tugga på åt mig också.

Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar