onsdag 12 januari 2011

Snark snark va trött jag är idag

Så trött som jag var nu i eftermiddag har jag inte varit på riktigt länge...mina ögon var knallröda och det var verkligen svårt att hålla dem uppe. MEN, jag måste säga att jag blev riktigt stolt över mig själv att jag trots enorma tröttheten skärpte mig och tog mig till träning. Det var Zumba på schemat idag :) Och riktigt kul som tidigare. Dock var det ny instruktör...hmmm.. jäklar va snabb hon var! Och pedagogik...njaa... just den lektionen missade hon nog. Men jag försökte så gott det gick att hänga med. Höger - vänster? Ah, skit samma :) Kul hade jag i alla fall.

Dagen bjöd på en oväntad överraskning imorse, jag körde fast i snön! Jag hade dock tur, mina grannar kom till undsättning och puttade loss mig. Men vilken knasig känsla att inte komma någonstans med bilen! Var är våååååren? Kom nu!

Faktiskt så fick jag lite hopp om våren häromdagen. Jag hörde en fågel kvittra! Först kände jag inte igen ljudet, det var ju ett tag sen sist... men sen...oooh! Fågelkvitter, kärlek!

Jag börjar bli sjukt tröt på pulvret... antagligen för att det bara är 3 dagar kvar :) Slutet är nära! Tjohooo! Maaaat! :)

Nu ska jag läsa min bok, började på Postcardkillers av Liza Marklund igår och den var väldigt spännande, många mord på få sidor.

Ha det bäst
Plufsekram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar